Måndag morgon.

En ny vecka. Skolarbete som måste göras, mat som måste handlas, tvätt som måste tvättas, skit som måste städas bort, problem som måste fixas. Späk och elände. Inge vidare måndagshumör. Inte alls. Men helgen var rätt så go. Sista Bam Bam på Rio Rio. Alldeles för sent och en del bra hits. Några förskräckliga övergångar som skär i hjärtat på mig. Men men, så är det. Inte mycket att gör åt nu, gjort är gjort. Okej?

En annan av helgens höjdpunkter var det faktum att jag under söndagen än en gång hittade tillbaka till Eldkvarn. Kände mig glad när det än en gång slog mig att Plura faktiskt är Sveriges bästa textförfattare. Håkan H och alla ni andra kan lika gärna lägga av. Det blir inte bättre än Alice, Blues för Bodil Malmsten och Man över bord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback