Västgötaslätten.



Hej alla ni som fortfarande orkar klicka in på min blogg. Idag är jag hemma på slätta. Det är höst här, rätt så fin höst. Träd som är röda och strålande sol. Bra höst. Har jag tur så blir det en bra vinter och en bra vår, sen en bra sommar. Har jag ännu mera tur blir det också ett stooort hus i södern. Mer än så är dumt att skriva i sin blogg, men jag tror på ett stort hus på landet. Man behöver pauser från stan då och då. Jag tänkte ta två pauser från Gbg i höst, fast inte för en tur till landet utan för två turer till större städer. Sånt behövs också.

Men idag är det Västgötaslätten som gäller. Ska skriva klart en personresearch och hoppas på att lokal för nästa Ny Klubb löser sig innan dagen är slut. Känner mig väldigt redo för del 3.

Ps. Har upptäckt det fina med kameramobil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback