Den berömda vändningen.

Ni vet då filmen tar en ny väg, låten får ett stick. När muffisen börjar jäsa och fåglarna återvänder från södern. Den, vändningen. Jag undrar just om den är på väg hit nu? Många snackade om ett tungt 2008, jag anser att 2009 inte har varit det bästa hittills och igår vid sex släcktes ett ljus. Så bästa läsare, alla andra och han/hon/den/det som bestämmer (vem det nu är), är den berömda vändningen här nu?

Är det idag den 15 april som våren äntligen får ta över stafettpinnen? Kommer vändningen som för filmen till det rätta slutet och fåglarna till sitt mål. Är det dags nu? Jag tror bestämt att så är fallet.

Well nu blev jag poetiska Klara. Ena dagen modeblogg, andra stunden poesi. Det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback