Klubbkvällarna.



Nu börjar de igen, karusell och klubbkvällarna. I morgon spelar jag några låtar tillsammans med Sonja och Lars på Club Social. För mig mer bekant som gamla Uppåt Framåt. Spännande att sätta djfoten i de lokalerna igen. Som att hälsa på en gammal kärlek och veta att man aldrig mera kommer bli ett par. Det var gott då men nu väntar en ny relation. Bra eller dålig, det vet jag inte än.

På fredag är det sedan dags för en alldeles ny klubb (inte Ny Klubb) att öppna portarna. Nästan på Avenyn. Tror det kan bli bra, cool med en ny lokal. En ny chans. Ja ni vet, jag gillar det. En ny dans.

Men maj kommer inte bara bjuda på dans på Vasagatan 43. Oh nej bästa besökare, Ny Klubb är också på väg att stiga ner ifrån himmelriket ännu en gång. Det väldigt mycket nytt där med. Mer är dumt att berätta. Men som sagt, hoppas innerligt att vi ses på lill-lördagen och löningsfredagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra klara, ny klubb gillar vi

2009-04-21 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback