Onsdag.

Idag har jag varit i Jönköping och fixat, lärt mig, burit, gått åt fel håll, frusit och frågat om vägen. Intensiv dag. Hittade en väldigt bra staty inne på ett hotell. Den hade liksom tappat armen men höll ändå lågan vid liv, om man säger.



I morgon vinkar jag och resten av landet adjö till april månad genom att äta och dricka gott. Och mycket. Vissa för mycket. Jag ska som traditionen i min familj säger käka nässelsoppa. Kanske min favvosoppa. Känns som något att se fram emot. Sedan får jag nog säga att april bjöd på en rad höjdpunkter och vändningar. Så bästa internetkonsumet, i övermorgon börjar nästa film. Undrar just vad det bli för någon? Vem ska reggisera? Vem kommer skriva manus? Blir det en uppföljare eller något helt nytt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen uppföljare, det blir nytt

2009-04-29 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback