Måste måla över.

Snart är det dags för den vita väggen att bli helt vit. Orden måste bort och rummet bli helt. Jag vet. Men samtidigt vill jag inte alls måla över någon text, helst av allt skulle jag vilja skriva lite till.

Det där med att måla över och göra rätt går att tolka på många vis. Det finns de som hade målat klart direkt. Själv är jag redan alldeles för sen, anledningarna är många. Som romantik och slapphet. En idé om att väggen inte borde vara hel och vit. En tanke om att de där orden är bättre. O-ordningen. Damn, jag måste måla.

Kommentarer
Postat av: hanna

åh, jag gillar din vägg. vi får dricka gravöl när den är målad

2009-08-18 @ 13:36:32
Postat av: klara grape

jag gillar den med, gravöl it is. vi kan ju det där med att begrava över en bit mat och dryck. den här gången blir den en annan story. så gravöl är bestämt!

2009-08-18 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback