Året 2009, del 4.


Fjärde inlägget, sista ljuset. Sitter i min säng, pustar ut och tittar på mitt dukade bord. Känner mig nöjd. Svenne-emo med silverstjärnor på svart botten. Detta kommer med stor säkerhet att bli en bra nyårsafton! Lugn och fridfull. Nyårsfirande är inte riktigt min grej, anser att det är en klassisk amatörnatt. Och undertecknad är ingen amatör när det gäller festligheter. Det har nog inte undgått någon av mina typ 22 läsare. Man kan säga att det var en sak jag lärde mig under 00-talet. Att festen inte behöver vara något ovanligt inslag. Onsdagen kan bjuda på den senaste natten och söndagen kan lätt bli veckans mest positiva dag. Söndagsångesten har lyst med sin frånvaro under hela hösten. Det tackar jag kaffet och vännerna för!

Men för att göra flera historier till en kort så har 00-talet handlat om att göra allt för första gången. Således räknar jag med att 10-talet kommer gå ut på att göra allting en gång till. Fast lite bättre.



Gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback