Modernt.

Precis som januari månad lockar nya kunder till step up och yoga. Är måndagarna dagen då alla maskinerna på gymmet är upptagna. Vecka ett och den första dagen, tänka om och göra rätt. Själv tränar jag gärna en fredag i december.
Men hur som helst så kom dagens funderingar bakom motionscykeln att handla om hur utbudet på MTV påverkat min musiksmak (samt hur skönt det är att glo på tv samtidigt som man ägnar sig åt en stillastående rörelse).

Den senaste månadens extratimmar framför MTV har verkligen haft inverkan på mitt musikintresse. Har för närvarande fyra pinfärska favvolåtar i mitt bibliotek. Sweet Dreams med Beyoncé är min senaste favvo. Självfallet spelar jag Alicia Keys och Jay-Z´s Empire State of Mind minst två gånger innan frukost. Sen är Timbalands senaste inte alls dum, för att inte tala om Lil Waynes verision av I Gotta Feeling.

 



Härliga MTV-hits som både fått mig att uppröra några klubbkids samt att lyfta tyngre skrot. Två bra saker. Tack MTV.


Kommentarer
Postat av: h

vilken timbalandlåt menar du?



fnyfniken

2009-12-07 @ 19:59:45
Postat av: klara grape

Morning After Dark (featuring Nelly Furtado & SoShy)

2009-12-07 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback