Och det goda lördagshumöret.


Vaknade i dur och tänkte bäst att hålla den goda tonen vid liv. Strök skjortan och satte på mig den varma ulltröjan och mötte upp en god vän för en frukost på stan. Kaffe, bröd, smör och ost gjorde susen. Och undertecknad klarade sig helskinnad genom stan denna sista lördagen innan jul.

Kvällen blir minst lika glad då dj Gubb Grape fixar festen på Jazzhuset. Tänker nog spela lika delar julhits och MTV-rökare. På scenen står även stans bästa band Ram Di Dam. Jepps, så är det. Har funderat hela 2009 om jag vågar kalla ungdomsbandet stans bästa. Nu vet jag, det är så.



Jag önskar dem allt gott och hoppas att de klarar 2010 och vuxenlivet lika bra. Well, tror bestämt att det var den stolta modern som talade. Hur som helst vill jag gärna se dig, dig, dig och dig på dangolvet. Det är nog också så att det är just vad jag önskar mig i julklapp, dig, dig, dig, dig och så du där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback