Stylebyklara.se



Det är så härligt med modebloggar, man vill bara omfamna dem. Krama tjejen på bilden, ta på hennes väska. Mysa med jackan. Mmmmmm oddddd molllllyyyy.... Mmmmmm.... Mmmmm modeblogg. I love, dagens outfit. Åh just det nu glömde jag min. Fuck. Ih, nej man får ju inte svära på bloggen. Ih, wiiii. Leva lite farligt, inte helt hundra. Hihi. Men okej tjejer (eh killar också) nu måste jag ut och fika med Kicki och Bettan. Sen ska vi gå och kolla in om de fått in några snygga nagellack på NK´s parfymavdelning. Sen kolla på julklapp till p-vän . Yey, några mysiga underkläder kanske? Wiiii. Puss på er, dagens outfit får ni sen. Plus kanske någon bild från vår lilla fikaträff. Hihi, jag är såååå sugen på de där jättestora brownisarna som finns på det där lilla lilla kafet där latten är sjukt god. Smakar typ bara mjölk och vanlij. Åh nu kom jag att tänka på Starbuck´s gingerbread latte. Mmmm vill ha den nu! Vill åka till NYC.  Såg ni senaste avsnittet av Gossip Girl förresten? Shit, Serena och Nate! De hör ihop! Åh.

Puss, hörs sen.

Citat stylebyklara.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

skratt skratt

2009-12-04 @ 09:43:29
Postat av: Anonym

det är precis samma när man läser din blogg! vad fint att du länkade till denna, jag uppskattar så mycket din blogg och blir så glad när man hittar en i samma stil!

2009-12-06 @ 04:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback