Det finns bara en väg och det är fram.

Men ibland kan man gå vilse bland sina egna fotspår. Då kan också den enda och raka vägen bli svår. Dagens filosofiska fundering fick ni där bästa internetkonsument! Skönt att man inte ligger på latsidan vad det gäller vardagsfilosofin i alla fall. Och för att undertecknad inte ska slarva bort sig själv ännu mera far hon (filosofen bakom denna blogg) iväg på en resa för att hitta kartan. Resan blir omedelbums, till en hemlig ort i ett hemligt land.

Gällande gårdagens dj-strapatser gick det som smort. Kvällen försvann snabbt och hemvägen kunde jag utantill. Det finns till och med flera, själv valde jag den enklaste. Tog en taxi och sen var pengarna slut. Väl hemma ställde jag mig framför min fina förstärkare som jag köpt av Helmer och bjöd mig själv på ett hyfsat värdigt avslut. Alltså inget definitivt slut, utan ett tack och hej till den där fredagsnatten. Spelade fem fina melodier och sen somnade jag vid skrivbordet.

Ni ska faktiskt få låtlistan, den är bra. Riktigt bra.

You gotta forget him darling - Four Tops
Dont worry baby - Beach Boys
Loose ends - Bruce Springsteen
Out of the darkness - Little Steven
Going Home - Mark Knopfler

Kommentarer
Postat av: Bror

http://www.youtube.com/watch?v=fav5wA3GsXc

2009-02-21 @ 22:06:38
Postat av: Bror

Kolla 1.08 in i videon! Fasen va bra!



http://www.youtube.com/watch?v=ig5HgZGxnHQ&feature=related

2009-02-21 @ 22:17:06
Postat av: klara grape

går inte att bli coolare än little steven

2009-02-22 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback