Tre.

Nu har jag sett två avsnitt av den hypade serien The Wire. Säkert sisådär en tre år efter det var riktigt rätt att följa serien. Men jag anser mig vara lite efter vad det gäller de mesta, så är väl ok. Känns lite som en utmaning att sitta still framför ett och samma klipp i en timma. Youtube har gjort mig lite knäpp. Så antar att The Wire oavsett om det är en bra serie eller ej kan göra något gott.

Hur som helst verkar den okej såhär långt. Två avsnitt säger ju egentligen inte så mycket. Men jag gillar huvudpersonen vars namn låter lite som Nick Nolte. Fast han heter McNulty. Och så fick jag under episod två ett nytt citat till min samling;

You cannot lose, if you do not play.

Tack det ska jag bära med mig! Hoppas del tre också blir bra. Då lovar jag se hela säsong ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback