Dag ett.

Att första dagen på året är en fredag känns inget annat än rätt. Har massa bra idéer för hur året ska te sig. Allt känns än så länge väldigt lovande. Drömmarna har inte gått i kras och det gamla har jag lagt i en låda som jag planerar att sänka i kanalen vid tillfälle.

Just precis i skrivande stund har jag lagt mig under täcket och ska alldeles strax läsa några rader. En bra bok, tycker om böcker som handlar om tankar och funderingar. En vacker dag ska jag skriva ner mina. För er som inte vet eller har hört mig tala om dem kan jag berätta för er nu att idéer lite är min grej. Funderingar och sånt. Har en hel del sköna på gång. Men det blir inga sådana saker nerskrivna idag. Kanske i morgon, eller dagen efter det. Nu ska jag läsa en annan stor tänkares funderingar kring livet. Sedan ska jag äta en nyttig middag. Sova i tid och ladda inför lördagen. Tror tror årets första lördag kommer bli väldigt bra. Vet också att årets andra lördag kommer bli något att se fram emot. Ska spela några låtar i fräckestan sen blir det en tur till fräckefräckstan i väster. De ni! Vilken start.

Så länge.

Kommentarer
Postat av: glad!

http://www.youtube.com/watch?v=hqQYqRgjYFI

2009-01-04 @ 14:25:18
Postat av: klara grape

Ulf Lundell är bättre på böcker.

2009-01-04 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback