Sju.

Tillbaka i skolan, eller ja okej pappa universietet. Men jag föredrar att kalla det skola, tar mindre plats och ork. Har ägnat dagen åt att försöka lära mig Photoshop. Gick inte så värst bra, tröttnade snart och kom på mig själv med att kolla resor bort. Har en plan, får se om den går i lås. Många av mina idéer rinner ut i sanden, men antar att det är bättre än att inte ha några alls eller något.

Gällande det kalla studentrummet är det fortfarande alldeles för kallt för att det ska kännas okej. Men vem ska man klaga på? Elementet står på max. Kanske man kan skaffa sig en kupévärmare och placera vid sängen? Finns det på Jula kanske? Måste kika på det direkt.

3 min senare...

               
Bilder Jula

En av dessa får det bli. Frysa är inte okej, även om det sägs att man bränner fett bättre när det är kallt.

Kommentarer
Postat av: honeybunch

mänskliga element är ändå bäst. fräckare och billigare!

2009-01-07 @ 23:26:12
Postat av: klara grape

tyvärr svårt att köpa för pengar

2009-01-07 @ 23:50:13
Postat av: honeybunch

det är ju det som är grejen, du behöver inga.

2009-01-08 @ 01:55:29
Postat av: Jula Blank

Kupévärmare funkar utmärkt men drar en hel del el men det är ju inte ditt problem eftersom elen ingår i hyran antar jag! Den lilla svarta har haft extrapris länge i Julabutiken!

2009-01-08 @ 08:22:02
Postat av: klara grape

HA då ska jag be pappa gå in på Jula och köpa mig den lilla svarta!

2009-01-08 @ 09:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback