Både och.



Jag har en väninna vars smak jag högaktar. En gång var vi på dejt på köttbullekällaren, då hade hon valt att matcha just prickig kofta med randig tröja. Bra där tänkte jag och beslöt mig under den där fantastiska köttbulle-dejten att den idén ska jag sno rakt av.

Det gör jag idag, tycker att det livar upp. Varför välja en sak när man kan ta både och, prickigt och randigt. Ketchup och senap. Bruce Springsteen och Bob Dylan. A och B. Jeansjacka och skinnpaj. T-tröja med tryck och rutig skjorta. Öl och vin. Digitalt och analogt.

Ja du, jag kan nog fortsätta i evighet. Som alltid. Men det går ju inte alls. Idag ska jag ringa viktiga samtal sen hoppas jag att en sak är biff. Helst båda två. Sen har man ju allt annat som måste ordnas, grejas och fixas. Sakerna tar aldrig slut. Men det gör inget. I alla fall just nu är det mer än okej.

Vi ses på Hemköp.

Kommentarer
Postat av: frida

Hallå=)



tänkte bara säga att om du vill så kan jag lägga till dig på bloglovin. Men bara om du lägger till mig oxå , lägg en kommentar på min blogg när du gjort det så jag vet om det. så lägger jag till dig direkt efter :)!

Postat av: Jenny

Woooow, vilken snygg blogg!!

Kolla in min nagellackslook, om du har tid! ;)

2009-03-05 @ 16:21:23
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: klara grape

nej

2009-03-05 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback