Lite positivism.



Vänner och ärade internetkonsumenter! Idag är en sliten dag, många trötta dagar har passerat de senaste månaderna. Finns dem som säger att vårens intåg kommer göra saker enklare. Jag kanske tror det med? Eller inte. Men jag vet att musiken och då speciellt soulen kan vara en väl så god vän som solen, månen och mars.

Den här har gått varm idag. Bra budskap. Tror just i skrivande stund att jag ska leva efter den här melodin och texten de närmaste månaderna. Livet i en sång? Inte alls dumt.

Men alright, dags att sparka igång den här kvällen. Det blir soyayoghurt med blåbärssmak (den är jättego) och te. Sen ska jag kamma mig och putsa skorna. Pusterviksbaren hela kvällen. Ska ta hand om musiken tillsammans med Woody-räven Mathias. Vi har sagt att det ska bli mycket köttigt och vröligt ikväll. Och så förstås lite Jimmy Cliff.

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback