Måndag.

Sitter vid min dator och lurar på frågor. Kaffet har redan kallnat och frukosten är sedan länge uppäten och slut. Det är lite lustigt att det är lika svårt att klura ut frågor som att komma med svar. Funderingar är ju helt klart lättare. Men idag räcker det inte med att fundera, tills klockan tre bör jag i alla fall ha ett gäng vettiga frågor på ett papper. Sen hoppas jag på sköna svar.

Får väl dricka lite mer kaffe och klura ett slag till. Öppna frågor ska det ju vara,  det säger de som jobbar på JMG. De har säkert rätt. Inga ja eller nej. Det vill man inte ha. Fast jag hade gärna fått ja. Inte nej, inte kanske. Bara ett kort ja. Det är okej. Men det kanske kommer. När tiden är den rätta. Well, jag tror den är rätt snart. Men innan dess ska frågorna vara färdiga.

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback