Åt det hållet.

Vaknade tidigare än vad som ibland kan anses vara sent vissa nätter. Kunde inte somna om så jag beslöt mig för att möta morgonen vid Röda Sten istället för att ligga kvar under täcket och fundera.



Det var utan tvekan ett bra val. Det är något speciellt med den där bron och känslan av att titta bort mot havet och tänka att där någonstans åt det hållet ligger resten av världen och väntar.

Även fast Röda Stens lilla hamn inte bjuder på så mycket av det riktiga havet kunde jag ana doften av saltvatten. Något som fick mig att se fram emot sommarens utflykter. I år måste jag ta mig till
Hallands Väderö. Där bästa internetanvändare är vattnet som allra klarast, sanden mjukast och naturen något alldeles extra.

Åh sommaren 2009 jag känner mig redo nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback