Noll.

Försökte att trycka på köp-knappen, men efter att ha betalat priset gick det inte att klicka OK. Betalade och efter det stod kontot på noll. Plura sjöng en gång att man kan ha hur kul som helst i det här livet om man har råd och kan betala priset. Jag tror det kan stämma. Jag vet att det hade varit lite trevligare om priset inte var så högt och mina tillgångar lite fler.

Men nu står jag på ruta noll, precis som vädret.

Då är det tur att internet finns, det kostar bara ett par hundralappar och man kan stanna i värmen. Miljontals ettor och nollor. Framtid, dåtid och nutid. Musik, litteratur och rörlig blid. Jag tycker om internet, jag har råd med internet. Jag är nöjd med mitt internet och just nu trivs jag bäst i sällskap av Bob Seger.



När jag blir stor ska jag lära mig den här på piano.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback