Söndagen.

En timma extra. Jag märker ingenting. Känner inte alls av att just den här söndagen är lite längre än en vanlig söndag. Det känns orättvist.

Men sak samma. Idag har jag köpt en bricka med ett Las Vegas print. Betalade fem kronor och tänkte högt för mig själv när jag köpte den att det som händer i fräckestan stannar i Vegas. Nu väntar en middag med stans skönaste kvinnor, temat är ryskt och jag tänker tsar. Plockar nog fram den långa mörka spetsklänningen dagen till ära. Flott ska det vara!

Har inte mer att berätta. Inte på internet i alla fall. Ring om du har vill höra riktiga rövarhistorier.

Kommentarer
Postat av: John Landau

Kolla på hela låten här då. http://www.youtube.com/watch?v=NWpG_ULYpr8 och i slut kören kan du höra Born To Run ylandet. Kul

2009-10-25 @ 22:03:29
Postat av: klara grape

låten växer, bästa bruce gjort på länge.

2009-10-27 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback