Torsdag.

Dåligt med idéer, vet inte riktigt vad jag vill skriva om. Tiden har jag ju tagit upp nästan varje vecka så det känns lite långtråkigt att skriva om den igen. I alla fall den här veckan. Tänkte att jag skulle åka söder ut idag, planen var att resa till en plats där solen skiner och havet blått. Men eftersom det är ekonomisk kris och sötebrödsdagarna är över blev det ingen tur. Men bara för att man inte är så tät som man önskar så tycker jag inte att man ska gå miste om ledigheten. Så bestämde mig för en veckas semester ändå. Oavsett plats. Idag har jag semestrat i Göteborg. Har tagit det lugnt, läst tidningen och varit på gott humör. Sen hur resten av ledigheten kommer att te sig är ännu oklart. Jag tror på att hålla modet uppe, kanske hamnar man söder om Malmö? Kanske inte. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback