Att gå och lägga sig med ett leende på läpparna.




En post på en wall. Känner mig alldeles varm i hela hjärtat. Dubbel glädje, dj-kvällen på Kino får nog anses som lyckad samt det faktum att jag ännu en gång fått klart för mig att
Månen och solen är en av Eldkvarns bästa.
Hade livet varit en saga hade jag skrivit att i morgon bitti, i det första morgonljuset. Japp, då tar jag söder ut på E6an. Okänt mål. Borta på obestämd tid. Lämna en lapp om du vill att jag ska höra av mig när jag kommer hem. Om jag kommer hem.

Men detta är ingen saga. Eller förresten det är det visst. Bloggen bygger på lögn och förbannad dikt. Jag kan skriva vad som helst. Så kanske sticker söder ut i morgon, kanske inte. Vi får se, se vad jag känner för.

Kommentarer
Postat av: Reverend

Vaddå bröllopssån?

2010-01-18 @ 10:20:58
Postat av: klara grape

http://www.youtube.com/watch?v=cpBWJppebAs

2010-01-18 @ 11:19:22
Postat av: Lo

Det bästa jag vet är att hänga Kino när du är där och du frälser mig med toner.

2010-01-20 @ 21:03:11
URL: http://lafreeway.blogg.se/
Postat av: klara grape

snart får jag hybris.... härligt att kinos besökare dessutom är stans bästa! win win situation!

2010-01-20 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback