d + x = fail


Har tillbringat morgonen tillsammans med en hög papper. Jag har gjort mitt bästa för att räkna rätt. Det har gått mindre bra, siffrorna har bara stirrat oförstående på mig och 50 % av högen slängde jag nästan omgående. Jag är inte helt säker på om det blev rätt. Men just nu känns det inte speciellt viktigt. Siffrorna skulle bort och de papper som blev över la jag i en ny hög. Satte en post-it lapp på det översta pappret, Spara Klara står det på.

Efter pappershögen tittade jag lite i 2009 års kalender och räknade snabbt ut att jag tillbringat ungefär 65 timmar i skolan under året och ca (68 gånger x ca. 4 timmar) 272 timmar bakom djbås av olika slag.



Jaha, tur att man har John Fogerty när tiden hinner ifatt. För jag har i skrivande stund ungefär en termins studier att ta igen i januari månad (20 veckor x 5 dagar i veckan x 8 timmar per dag = 800 timmars skolarbete).

Strävsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback