COS.

Upptäckte under min vistelse i Köpenhamn den fina butiken COS, Collection of Style haute fashion on the high street. Som de flesta säkert känner till är det H&M som ligger bakom märket som säljs i några få konceptbutiker i Europa. Varför Danmark har fått en butik och inte Sverige förstår jag dock inte.

Hur som helst fanns där en rad fina, enkla och snygga plagg till rimliga priser. Dyrare än H&M något billigare än Filippa K. Kollade in
vårkollektionen på hemsidan nyss och kände direkt att detta är något man bör kolla upp till när tiden är den rätta. Mycket snyggt, enkelt och klassiskt. Sånt man gillar!

Har du vägarna förbi Köpenhamn finns en butik på Ströget, inte lågt ifrån Hermés. Måste utan tvekan kolla in dess Londonbutik när jag åker dit.

Tjao.

Kommentarer
Postat av: Tora

COS finns även självklart i London. Och högsta hönset på COS bor även en gata bort från mig, heltrevlig kvinna. Tål att kollas in när ni har vägarna förbi här. Affären alltså, inte hon.

Postat av: klara

där ser man!

2007-12-03 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback