Hemma bäst.

image957
Bild
dmusastore.com

Hemma igen och mycket nöjd. Har varit några minst sagt hektiska dagar med mycket shopping och mindre kultur. Skyller bristen på kultur på jakten efter julklappar. Sannerligen ingen enkel sak, att finna de perfekta klapparna är enklare sagt än gjort, men efter att ha finkammat stora delar av London tror jag bestämt att jag lyckats ganska bra. Fyndade även en hel del fina grejer till mig själv, bland annat ett par bronsfärgade Dr Martens kängor, tänkte att de var lite ny-grunge, spexiga och hemskt funktionella. Sen kostade de halva priset, vem hade tvekat? Inte jag.

Nåväl nu ska jag avlsuta den här dagen med att kika in Bodils besök i Luuks videokväll svt.se. Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback