Blackout.

image921
Bild
cd-wow.se

Sugen på äventyr, men blir nog inget sånt ikväll. Får nöja mig med Britneys nya skiva som till min stora förvåning är oförskämt bra. Snygga klubbhits och sköna beats. Antar att Britney på denna skiva fått jobba med de bästa producenterna och låtskrivarna man kan tänka sig för nästan varje spår är en hit. Inte som Baby One More Time, nix dessa låtar känns äldre. Mer klubb än skoldisco. Skivans sista spår ligger ingen mindre än Pharell bakom vilket förstås hörs. Självaste Justin Timberlake bör nog se upp för extjejen, efter att ha lyssnat igenom Blackout ett tiotal gånger är jag fast besluten om att skivan bjuder på minst lika bra dansmusik som hyllade FutureSex/LoveSounds.

Blackout kommer garanterat sälja som smör efter all upmärksamhet Britney Spears fått i media under det senaste året. Hoppas bara att Britta mår lite bättre nu när vinden blåser åt rätt håll så att hon kanske innan sommaren känner sig redo för en världsturné. Blir ett av stoppen Göteborg är jag utan tvekan spekulant på en biljett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback