-

Det är en dålig dag idag, detta trots att jag fick en Marabou chokladkaka av en dam som tyckte vi var helvänner. Kan inte säga exakt vad det är som är så dåligt, många bäckar små kanske man skulle kunna skriva. Plus det här med vädret, 10 grader och regn. Längtar till solen, har börjat hetsa han jag bor med om att vi borde ge oss av till Marocko en vecka i oktober. Tyvärr är det väl inte bara han jag bor med som bestämmer, mest är det väl dom man han på banken. Dom där pengarna som har en förmåga att försvinna så fort.

Okej, men hoppas kvällens Top Model och en tallrik mannagrynsgröt gör mig på bättre humör. Angående Top Model har jag redan en favorit,
Jenny skitsnygg.

Alright nu skall jag bränna ner några hits och sortera lite plattor. Tja ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback