Flygresan.

Jag har funderat en hel del över den där turen till Amerika de senaste dagarna. Eftersom jag får dödsångest av att åka den två timmar långa flygresan till London har jag ingen aning om hur jag ska klara av en tur på över tio timmar.  Vissa säger att man ska gå till doktorn och be om två stesolid, en till ditresan och en för vägen hem. Andra säger att wiskey är det bästa. Men jag vet inte, alkohol kan göra en nervös och piller känns lite trist.

Men vill man resa så måste man ju klara av det. Vill man se Bruce Springsteen och The E Street Bands (kanske) sista gig tillsammans på Giant Stadium i New Jersey måste man fixa en tio timmar lång resa med flyg. Frågan är bara hur...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet ett galet bra sömnpiller som man kan köpa receptfritt i USA. Man somnar efter 10 min och sover i upp till 10 timmar. Och man känner sig helt utvilad. Jag tog det till Kina, en galet bra investering och man slipper jetlaggen. Iaf. jag kanske kan fixa!

2008-04-03 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback