Lördag.

I morgon far jag hem. Mor och far har väntat sedan i september så jag förväntar mig att de står på stationen med öppna armar och välkomnar den förlorade dottern i morgon klockan ett. Min kära mor talade att de skulle firas, helst ville hon fira i dagarna tre. Men så kom vi fram till att julafton infaller på onsdag så det kunde bli lite tajt. Men för att inte göra min mor besviken föreslog jag att vi kanske kunde köra förbi McDonalds på vägen hem och köpa oss var sin cheeseburgare. Min mamma som ofta tycker som jag ansåg min burgar-idé vara bättre än bäst och lovade att övertala min far som inte gärna käkar snabbmat.

Ska bli skönt att åka hem till familjen faktiskt. Ser inte fram emot julgran och sånt, men kanske lite skinka. Inte om den sätter sig på min egen skinka men på tungan kommer den göra gott.

Nu ska jag kika på min absoluta favorit när det kommer till kategorin julfilm. Ett päron till farsa firar jul, underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback