I natt så måste jag lämna det. Vadå?

Har ingen vidare koll på populärmusiken, det är bara att erkänna. Ofta upptäcker jag hits ett halvår till ett helt år efter alla andra. Känner mig lite gammal, kanske borde jag försöka engagera mig lite mer i vad som spelas på radion, vad ungdomarna gillar istället för att leta efter spännande klipp från -78 på You Tube? Fast det är ju klart, de där med att leta sig tillbaka är ju min grej. Kanske skulle jag bara ta och acceptera de faktum att jag är lite senare än de flesta andra på att förstå nya hits.

image982
Bild
shoutoutlouds.com

Hur som helst har jag de senaste veckorna upptäckt Shout Out Louds hit Tonight I have to leave it. Gillar den skarpt, texten är rätt intetsägande men det är en go låt och sångaren sjunger bra. Extra förtjust är jag i den fräcka Kleerups remix av låten (googla så hittar ni den nog), ska nog spela den på Uppåt i morgon! Det kanske dom gillar, eller så kanske dom tycker att jag är sjukt efter. De där ungdomarna. Om det är några där vill säga, onsdag innan CSN och löning är inte den mesta onsdagen i månaden.

Ps. Jag har noterat att killen som sjunger i Shout Out Louds har en rätt så kraftig skäggväxt. Ni vet då man är grå om hakan trots att man är nyrakad. Jag undrar så om det är män med sådan skäggväxt som även har kraftig hårväxt på ryggen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sångaren ser även ut som skurken Sylar i Heroes. sjuukt lik!

2008-02-20 @ 15:03:43
Postat av: erik

det brukar dom ha...

2008-02-20 @ 19:36:15
Postat av: klara

har ingen aning om vem skurken i Heroes är, måste googla omdeldebums.

Erik...tack då vet jag.

2008-02-20 @ 20:05:18
Postat av: Johanna

Jag tror inte han har hår på ryggen. Mycket skägg på hakan behöver ej betyda hulkenrygg, enligt min erfarenhet.

2008-02-21 @ 13:28:10
Postat av: klara

skönt om det stämmer..

2008-02-21 @ 16:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback