Kanske borde börja med dagens outfit

Bloggstatistiken rasar! Måste försöka bli intressant igen, kanske borde skriva om mode och sånt som folk gillar. Eller så borde jag bara lägga ner. Fast jag gillar ju min blogg, vi har ju haft varandra ett bra tag nu och det vore en smula trist att bara göra sig av med den. Näää, statistiken får nog rasa ner till noll innan jag ger upp.

Man kanske skulle börja med dagens outfit? Eller inte. Jobbigt att fota sig själv i någon knepig pose varje morgon. Fast dagens frukost kanske skulle vara något. Lite nytänkande. Trist nog äger jag ingen kamera. Men om ni är sugna på att veta om dagens frukost så består den av bröd, två eller en skiva. Är inte säker men tror brödet kommer från Pågen. En kopp rött kanelte (Friggs) och kanske en banan av okänt märke på det.

Hare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeej, du får inte lägga ner! Jag älskar din blogg ju! Du har nästan inspirerat mig till att börja blogga själv också!

2008-02-16 @ 12:53:34
Postat av: klara

okej då!

2008-02-16 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback