Piller.



Idag har jag varit på läkemedelshanteringskurs. Det var sådär kul. En medelålders kvinna i rullstol talade om piller, sköterskor, apodospåsar, signeringslistor och hur man bäst får i äldre laxoberaldroppar.

Göteborgs stad som höll i den lilla kursen bjöd på lunch på Landala Krog. Trots att det var gratis smakade maten inte bra. Jag valde köttbullar och fick något liknande på en tallrik som Anna Skipper säkerligen hade slängt omedelnums. Försökte koncentrera mig på grönsalladen men de gick sådär.

Hur som helst slutade dagen gott och jag fick mitt diplom.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Kjell Asplund, General direktör

Gratulerar! Med ett diplom kan man komma långt! Är du drogsamorndare nu?

2008-07-10 @ 08:44:39
Postat av: klara

ja ett diplom är aldrig fel. mitt favoritdiplom är det jag fick när jag sprang 800 m på skol mästerskapen i 3:an. det var jag och tre tjejer till som sprang... så till och med klara g. hamnade på prispallen och fick ett diplom.

2008-07-11 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback