Tisdag i Amerika.

Svart att uppdatera i ett frammande land. Star just nu vid en dator med alldeles for stor skarm i en enorm Apple butik. Brorsan ar pa konsert med Crosby, Stills & Nash men jag kom fram till att de var lite for dyrt for myg. Bor nog lyssna lite mer pa dem innan jag ar reo att lagga 70 $ pa kalaset. Far spara mig infor trosdagens Bruce och sondagens Southside Johnny. Sag nyss pa Springsteens lilla hemsida att de under garadagens gig lirade bade Drive All Night och de dar Detroyt (stavas ???) medelyt. Hoppas innerligt att han overvager nagat liknande pa torsdag.

Annars sa turistar jag for fulla muggar. Kakar alldeles for fet mat, gar langa strackor, svettas, konsumerar, dricker kaffe och pratar alldeles for dalig engelska. 

Hare.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har en fråga på bloggen.

Vem bär klänningen snyggast?!

Skulle vara snällt om du svarade :)

Postat av: Fathers house

Your english is not so bad as u think! Coolt med CSN men dom är bäst med Neil Y Hoppas på Drivae all nght

2008-07-30 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback