Söndagen den 25 maj.

Hej bloggdagboken!

Idag har jag kännt mig vemodig. Vet inte säkert varför. Lite kanske jag kan ana, men allt kan man ju inte berätta om i sin offentliga dagbok. Sånt får man spara till den där boken med riktiga blad och guldfärgat lås. Hade en dagbok för en sisådär 15 år sedan med Lejonkungen på, det var en favorit. Vet att jag till och med ägnade mig åt att klistra in små klistermärken som skulle symbolisera varje dag. Överskriften var också viktig, samt en liten notis om väder och vind.

Den gamla goda tiden, nu kommer den aldrig tillbaka.

I går inledde jag samt några vänner kvällen med att se på tv. Det var inte alls skoj. Många av oss tröttnade ganska fort och ägnade oss åt annat. Som typ You Tube, alkohol och en och annan kilade ut för att röka en cigarett. Eftersom jag inte röker så blev det mer internetvideos för min del. Typ lite
skön schlager.

När klockan slog midnatt tog några av oss 60 bussen ner till Lilla Torget. Kvällens klubb blev Replokalen i Gårda på den inte helt okända Uppåt. Bra kväll. Tror jag skrev för en månad sedan att Replokalen i Gårda är min nya favvoklubb och det stämmer fortfarande. Dansade till två.

Nä bloggdagboken nu ska jag fortsätta att arbeta några timmar till. Vi kanske ses. Säkert i morgon.

/Klara

Ps. Idag har det varit varmt i Gbg. Säkert + 20 c i solen. Inget regn, bara några enstaka moln. Något kalla vindar. Ja just det, jag och brorsan samt Albin har planerat lite idag. Fredagen den 6 juni har vi en liten fest på gång. Kan bli en bra fest. Lite som ett nationaldagsdisco fast bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback