Fixar och fixar.

Men kommer aldrig till slutet. Känns som om jag skulle kunna greja med mitt nya rum i evighet utan att de kommer likna det hem jag önskar. Har dock ett eget strykjärn nu, det känns som a och o. Ja menar en garderob full av skjortor och inget strykjärn är en dålig ekvation. Så nu känner jag mig lite hel igen.

På vägen för att införskaffa det där strykjärnet kilade jag in på Akademibokhandeln. Klämde på en rad böcker jag gärna skulle ställa i min bokhylla. Bodil Malmstens sista från Finistere måste jag ju ha. Och Eldkvarns nya stora tjocka sak är en annan önskning.

Ja ja önska på då Klara. Det har du ju gjort förr, bara att fortstätta. Släng med några andra önskningar när du ändå är igång...

Kommentarer
Postat av: Horace E

Heter det en dålig ekvation? Är det ett nytt begrepp? Dålig kombination eller en ekvation som inte går ihop har jag hört. Men det kanske är lite kul med en dålig ekvation. HUr är en bra då?

2008-11-10 @ 19:21:09
Postat av: klara

mjaaaaaaaa en bra ekvation går att lösa antar jag. eller något. funkar säkert inte att skriva dålig ekvation. kan inget om ekvationer mer än att de var krångliga. x och y, + och -

2008-11-10 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback