En present.

Det fina med att vinna auktioner på ebay är att när man glömt av köpet kommer paketet. Köpte mig en flott Jimmy Cliff t-tröja för ett par veckor sedan för en billig peng. Igår kom paketet. Kändes som att få en present, öppnade ivrigt det bruna pappret och tackade mig själv och internet för tröjan. Perfekt i storlek och mjukt fint material.



Så nu vet jag precis vad för t-tröja det är som gäller nästa gång jag får bestämma musiken. Den här blåa skönheten och kanske någon form av kavaj till. Gillar t-tröjan och kavajen extremt mycket. Tycker det är en klassiker som aldrig går ur tiden. Möjligt att det är dags att plocka fram den ljusgråa nu när vi är inne i årets första vårmånad. Vi får väl se hur det blir.

Se där, modebloggs-Klara dök upp idag. Så kan det vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback