Flytta del 2.

En jobbig sak med att byta bostad är det där med post. För tillfället hamnar mina brev överallt och främst där jag inte bor. Men 2009 kanske det är sak samma när allt ska ske digitalt. Datorn och telefonen har jag ju med mig. Fast ett problem är ju att internet inte har behagat dyka upp. Så inget slösurfande de senaste dagarna, inget youtube. Det saknar jag. Känns faktiskt en smula ensamt att inte kunna ta ett eller två klipp till frukostkaffet. Eftersom jag varken äger tv eller tidning så har den där frukosten blivit lite ledsam. Har roat mig med gamla podcastings avsnitt från Style. Trist i längden.

Ska nog köpa tv.
Beställa ett internet.
Prenumerera på en tidning.

Telefonen är jag trött på. Den vill jag helst göra mig av med. Det bara ringer och smsar stup i ett. Orkar inte svara alltid. Så bästa vänner, bekanta och alla andra. Jag hatar inte, jag bara är trött på telefonen som kommunikationsmedel. Sänd ett mejl eller besök mig irl om ni vill höras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback