Många floder att ta sig över.

Har just slängt iväg 20 mejl och sitter vid min vita dator och väntar på svar. Det finns få saker som är så trista som att vänta på mejl. Uppdatera sidan för att se att det inte hänt något alls. Åh, suck. Men för att försöka liva upp den här måndagen lite vill jag gärna berätta för er bästa läsare att jag såg en man som såg ut precis som Jimmy Cliff på Järntorget i helgen.

Han hade liksom rätt stil, bra glasögon och ett yttre som bara osade Jimmy. Jag blev alldeles till mig av hans uppenbarelse och var tvungen att stanna till och bara glo ett slag. Undrar just vad dubbelgångaren tänkte då? Galen ung kvinna. Men han borde tänkt; Well ser man ut som Mr Jimmy Cliff så gör man.

Men aright, nu ska jag simma över nästa flod. Resa till nästa stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback