Promenad med cd-mix 1.



Idag har jag varit ute och promenerat med min Numark cd-mix 1. Vi började på Hisingen och var på vägen mot Stigbergstorget tvungna att göra några mindre stopp för att hämta krafter. Vi pausade bland annat under Götaälvbron. Jag åt ett äpple och cd-spelaren tittade på. Plötsligt kändes det som om vi varit under alla broar i den här stan. Denna gången befann vi oss under den lite mindre bron på andra sidan. Senast vi tog ett stopp under en bro var det lite längre väster ut och på andra sidan älven. Vi talade ett slag om sommarens nätter vi gjort tillsammans, min cd-mix 1 hade svårt att bestämma sig vilken plats som varit den bästa. Gårdsfesten i Masthugget var flott men då mådde han inte så bra. Första gången ute på Röda Sten är en annan klassiker. För att inte tala om den där 50-års skivan under bron.

Oj oj oj, vilken sommar jag och min Numark cd-mix 1 har haft. Nu väntar hösten med nya måsten och inomhusdanser. Cd-spelaren är positivt inställd och ser fram emot torra lokaler och mindre damm.



Innan vi traskade vidare över bron mot spårvagnen som skulle ta oss sista biten hem sa cd-spelaren till mig;

Klara, det kommer bli bra det här. Bara du trycker på play i rätt tid.

Kommentarer
Postat av: Sensemaker

Numark och du hade en väldigt bra kväll på Pustervik förra veckan, så jag kan gott tänka mig att ni får en fin höst tillsammans.



Dela gärna med er av lite låttips då och då, så förgyller dessutom ni ännu fler höstar!

2009-08-21 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback