Pa plats.

Tack och lov kom jag fram. Hela vagen till Staterna. Mitt plan hade flyt och valde inte att landa i Hudson river utan Newark som planerat. Kallt hade det varit om man hade fatt simma ut ur planet. For kallt ar det i det stora applet. Lite for kallt. Men man ska val inte klaga. Fryser man kan man som jag har gjort kila in i en butik eller sa kan man ata nagot onyttigt. Sant som man far gora pa semestern. Och yes, en hamburgare har jag redan satt i mig. Gjorde det igar och det kandes alldeles utmarkt. Efter burgaren hamnade jag och Japan pa en liten bar dar de spelade Bruce utan att vi bett om det. Det kandes stort och kanske inte helt ovanligt pa den har sidan Atlanten. Men skit samma, jag kande mig utvald och blev glad over att var tredje ol var gratis.

Idag, forsta dagen, har det varit mycket promenerande. Har avverkat de dar stora affarerna och platserna. Kanner mig ratt nojd med det nu. I morgon blir det nog mer kultur. Behover det. Dom sager att kultur ar nyttigt. Hoppas! 

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback