Allvaret.

Gick och blev sjuk, ingen höjdare. I morgon ska det fixas ändå, sen tar jag semester. Åker på vilohem för att försöka få klarhet i det här livet. En enkel match, javisst. Men trots feber i ögonen går jag bort till Trädgårdsföreningen. Sätter mig på en stol, beställer en stor vatten och tittar på Eldkvarn. Har jag ork och energi kommer något om spelningen att läggas ut på det stora nätet om en dag eller två.

Får jag önska så hade Plura gjort min vecka genom att spela Man över bord. Han hade gärna fått dedikera den till mig. Fast det behövs kanske inte. Lyssnar man på texten så hör man snart vem den handlar om.

Tja ba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka låtar spelade de?

2009-07-11 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback