Här hade man också kunnat va.



Gick just upp för mig att Janey Don´t You Lose Heart både är blödig och lite fånig. Men på ett skönt sätt. Passar mig perfekt.

Känner mig lite som professorns tröja (missa den för guds skull inte, kan ses vid 1.41) och Janeys hjärta. Hade helst av allt också varit lika het som Patti är här också, men just så bra är det tyvärr inte. Man ska väl inte begära för mycket. Men tror nog att på den där konserten hade man kunnat va.

Finns förresten flera spelningar jag hade kunnat tänka mig, till exempel den
här! Där hade man också kunnat va.

Kommentarer
Postat av: -

där hade du faktiskt kunnat va!

2009-03-11 @ 00:27:56
Postat av: Paul Weller

Checka den här låten. Inte mycket till Video men jag har inte hört Jam så här. Kul ebergi

http://www.youtube.com/watch?v=mR4zWN1Dqn0

2009-03-11 @ 08:22:55
Postat av: klara grape

det där är inte dumt alls! detta är en annan paul weller, han ser minst sagt gräslig ut men låten är riktigt bra.

2009-03-11 @ 09:20:19
URL: http://www.youtube.com/watch?v=sIVKmW2GWF8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback