20 september 2009.

När jag kom hem efter gårdagens runda (fem bra stopp i form av djande, spelning, dans och vodka med is) ställde jag klockan på 07.00. Planen var att ta båten till Danmark klockan 08.00. Ville resa, åka båt och äta räkmacka. Titta på havet, hälsa på Danmark och pausa från Göteborg. Tänkte en dag är bättre än inte alls, har man inte råd med fygplanet till Amerika kan båten till Danmnark vara ett hyfsat bra alternativ.

Gick upp när klockan ringde, men ångrade mig snabbt. Tillbaka under täcket. Orkade inte. Stannade i stan, fikade som man brukar göra på söndagar. Kaffe med dopp. Synd att det inte blev någon båttur. Tanken var i alla fall god. Kanske att de blir av nästa söndag. Jag håller modet uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback