Kärlek och fynd.

Yo yo yo idag har varit en bra men kall dag. Började med att kika på The Notebook (dess svenska titel är Dagboken svenska för den som är sugen på att hyra eller fixa den på annat sätt). Har sett filmen ett otaligt antal gånger innan, men den som känner mig väl vet att det där med att se filmer flera gånger inte är något problem för mig, snarare tvärt om. Tycker hemskt bra om storyn i The Notebook, han är fattig och hon rik. De är sjukt kära och får varandra i slutet. Han är snygg, hon är snygg, han har skägg och är snickare. Han bygger ett hus till henne. Lycka, elände och sedan lycka igen. Gillart! 

Efter filmen mötte jag upp med en vän och drack en kaffe och talade om Amerika . Ständigt detta Amerika. Jag föreslog att vi skulle åka dit omedelbums och göra succsé... Efter kaffet mötte jag upp med en annan god vän och tillsammans åkte vi ut till ett öde Freeport där vi rekade lite. Acnebutiken är väl det som är värt, fyndade några värda plagg som jag inte tänker berätta om. Känns ointressant, men jag vill hemskt gärna rekommendera er att ta en tur någon gång för man kan göra finfina fynd. 

Okej nog.

Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback