Ja ja de är mycket med det jordiska.

Jo det gick bra igår. Inga av mina cd-r skivor gjorde uppror och det var i alla fall några tappra själar som stannade kvar i lokalen när bandet slutat spela. Jag hatar ju inte att spela skivor så får nog skriva att det var en lyckad onsdag innan löning. Spelade lite Rod Stewart som jag lovat och några gamla rock-klassiker, det gick hem. Slapp önskningar om Lykke Li och annat trams vilket förstås gjorde att humöret höll sig på en bra nivå under hela kvällen.

Underligt med gårdagen var att där var få kvinnor. Gårdagens klientel på Uppåt bestod mest av unga män och igår verkade flera av dem tycka att djn (undertecknad i det här fallet) var ett kap. Det är ju alltid trevligt för egot när personer visar intresse, men folk kan vara lite underliga ibland. Vissa förslag är minst sagt häpnadsväckande. Ja ja nog om det. Eftersom man får betalt när man spelar skivor, (det kanske inte är en regel men jag brukar oftast få det) innebär det ett litet tillskott i kassan. Just den här gången genererade detta i en fin grön klänning. Ylva påstod att det var en Klara-färg och jag är villig att hålla med.

image983
Bild
Acne

Sjukt nöjd faktiskt.

Nu väntar studier och en liten liten macka med chevréost. Tja ba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för häpnadsväckande förslag? Jag blir jättenyfiken?

2008-02-21 @ 18:59:27
Postat av: klara

oj oj oj du skulle bara veta...

2008-02-21 @ 19:09:48
Postat av: h.

kom igen klara! berätta! kanske det kan få mig att återuppta skivspelandet

2008-02-21 @ 21:22:28
Postat av: klara

man kan inte berätta allt på internet...

2008-02-22 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback