Plötsligt utan ett ord bara är borta.

Plötsliga dödsfall, unga som gamla, vem det än är som försvinner. Jag hatar det, får en klump i halsen oavsett om det är en bekant eller en stjärna i Hollywood. Heat Ledger är den senate, ni vet den söta killen i Tio orsaker att hata dig som på senare år blivit en aktad skådespelare med bland annat en av rollerna i den hyllade filmen Brokeback Mountain.

Läste en notis om att det antagligen handlade om någon form av överdos i dagens GP. Och tyvärr kan jag inte släppa det, bara död. Borta. Slut. Ni som känner mig vet att tiden är det värsta jag vet, känslan av att dagarna rinner iväg. När människor bara försvinner och tiden tar slut får jag panik. Att livet inte är rättvist lär man sig ganska fort, men att acceptera det är långt mycket svårare.

Åh jag vill inte läsa eller höra mer om plötsliga dödsfall och olyckor. Det gör mig bara förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback