Lördagen den 12 juli.

Hej hej hemskt mycket hej. Gick ut igår. Lite snabbt och lätt, som ett mål sushi typ. Är nöjd med aftonen, blev en rökdoftande båt och ett after fire party istället för sommarkollo-klubb. Tycker dock att djn på båden kunde spelat I´m on fire, men de gjorde han inte. Synd.

På båten fick jag också bekräftat nyheten att Uppåt Framåt är sålt och att nya ägare tar över efter sommaren. Känns lite vemodigt att den goda Uppåt tiden är över. Men samtidigt är det ju så, goda tider tar slut och andra måste ta vid. Inget varar för alltid, det har jag ju snackat om förr i den här bloggen (som numera mest handlar om hemtjänst och Bruce).

Hur som helst lirar jag tillsammans med den fina Ny Klubb djn Per skivor på Bam Bam ikväll. Min plan är att spela alldeles för många Bruce Springsteen låtar varvat med lite heta dansklassiker och lite lite tropicopop-låtar. Hoppas hoppas att regnet lämnar Gbg och att det blir lite varmare.

Ni kommer väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback