Torsdag.

Hej sitter i skolan och kollar de senaste visningarna på Style. Intalar mig själv att även det är viktigt, lika viktigt som att lära sig att handskas med statistik är det bra att koll på vårmodet. Jag kan inte mycket om spridningsmått men är en hejare på jeans. För att inte tala om det här med vilken modell som heter vad. Fråga mig jag kan fler än fem. Eller att hon den nya Kate Moss knarkar. Japp det finns på bild, jag vet det. Sen att ingen är förvånad är en annan femma. Jag har också precis kommit fram till att Marc by Marc Jacobs s/s 09 är enklare, snyggare, smartare och klart användbarare än Marc Jacobs.

De ni!

Men okej, nu ska jag äta lunch och efter det har jag tänkt lära mig lite om personresearch (hur stavas research, nu vet jag tack vara C?). Sen ska jag leta mig vidare ut på nätet och reka efter billiga flygbiljetter. Det kan också vara bra att ha koll på om man ska bli journalist.

Kommentarer
Postat av: C.

research!

2008-09-11 @ 15:29:49
Postat av: C.

research!

2008-09-11 @ 15:30:08
Postat av: klara

tack

2008-09-11 @ 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback