Nio och två.

Lyssnar på One more cup of coffe och tänker att snart är det dags. Inte för en till kopp, det dröjer nog. Men för dagens första. Har just mejlat iväg en kass krönika till skolan och behöver nog fira lite med gott kaffe. I sängen förstås. Idag kommer jag ligga nerbäddad mest hela dagen. Stränga order från doktorn. Inget flängande på stan i för tunna skor. Nej Klara, kroppen ska man vara rädd om. C-vitamin och kaffe blir det. Ingen höjdarkombination kanske, men läkaren gav ett ok. Så kör på det.

Ska försöka passa på att bilda mig lite under min sängliggande dag. Då och då kanske lite Jetman. Min nya hobby. Går att spela på Facebook. Pröva, du kommer fastna. Gjorde det direkt. Nu måste jag klå mitt rekord. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback