Hemgång.

Vaknade för en kvart sedan av att någon sjöng i rummet, riktigt ylade om en Evelina. Jag förstod först ingenting, sedan gick det upp för mig att jag gick till sängs med Peter LeMarc igår och att jag vaknat med samma kille. Puh, tur att han inte hade bytts ut under natten. Vakna med John Mellencamp eller Ulf Lundell känns inte sådär jättelockande. Nu sjunger Peter om att han är så glad och lycklig. Jag gillar honom bäst när klarat sig ur det där. Nu vill Peter ha mig för alltid. Nu sjunger han nu eller aldrig, sen att han har letat och sökt efter någon som jag och så ett na na na.



Peter LeMarc gör mig glad. Bra att gå och lägga sig med. Kul att vakna tillsammans med. Nu vill jag gå ut. Tackar Peter för den här gången. Vi ses sen. Jag kommer om några timmar. Undra inte, oroa dig inte. Jag kommer hålla mig i kvarteret och i morgon söndag får vi en timma extra. Jag lovar att ge dig fullständig uppmärksamhet då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback